Melangkah untuk Alam Semula Jadi Mulakan Larian RimbaKita dan Bantu Selamatkan Hutan | Dunia Penuh Gosip

Melangkah untuk Alam Semula Jadi Mulakan Larian RimbaKita dan Bantu Selamatkan Hutan

Mulakan perjalanan transformatif dengan Larian RimbaKita Astro, di mana berlari atau berjalan membawa tujuan yang lebih besar! Bersiap sedia untuk melampaui sempadan anda dan kesan perubahan melalui acara dinamik ini, yang direka untuk memupuk kesedaran alam sekitar dan meningkatkan usaha dalam pemuliharaan hutan. Larian/berjalan RimbaKita berdiri sebagai komponen penting dalam inisiatif RimbaKita Astro, pemacu khusus untuk memupuk kesedaran alam sekitar dan memastikan planet yang lebih hijau untuk generasi akan datang.



Larian/Berjalan RimbaKita akan berlangsung di Taman Wetlands Putrajaya yang indah pada 24 September 2023 dari jam 6:00 pagi hingga 11:00 pagi. Ia akan menampilkan dua kategori menarik: Larian 5KM, untuk wanita dan lelaki dalam kategori terbuka dan veteran, dan Larian Ria / Walk 5KM, terbuka kepada semua termasuk kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah.

Pendaftaran dibuka sehingga 11:00 pagi pada 24 September 2023 dan yuran penyertaan ialah RM42.00 untuk dewasa dan RM27.00 untuk kanak-kanak. Pelanggan Astro layak mendapat diskaun 25% melalui Aplikasi MyAstro.

Peserta larian akan berpeluang memenangi hadiah wang tunai sehingga RM800! Tidak kira tahap larian anda, perlumbaan ini menawarkan pengalaman inklusif dan menarik untuk semua.

Ini adalah sebahagian daripada inisiatif RimbaKita Astro untuk meningkatkan kesedaran dan sokongan orang ramai terhadap usaha pemuliharaan alam sekitar. Sebagai sebahagian daripada inisiatif itu, Astro juga bekerjasama rapat dengan WWF Malaysia, Taman Tugu Malaysia, Rangkaian Kompak Global PBB Malaysia & Brunei (UNGCMYB), dan banyak lagi untuk melaksanakan perubahan positif ke arah advokasi alam sekitar.

Larian/Berjalan RimbaKita berfungsi sebagai peluang kepada para peserta untuk menunjukkan sokongan mereka untuk masa depan yang mampan sambil menikmati acara yang sihat dan menyeronokkan. Sama ada anda seorang pelari berpengalaman atau keluarga yang mencari keseronokan dengan alam semula jadi, program ini menawarkan peluang untuk berlari/berjalan dengan tujuan. Hasil daripada yuran pendaftaran larian akan menyumbang kepada usaha pemuliharaan dan pemeliharaan alam sekitar yang penting.

Untuk mendaftar untuk Larian/Berjalan RimbaKita dan mengetahui lebih lanjut mengenai acara penuh inspirasi ini, sila layari https://www.ticket2u.com.my/event/32065/rimbakita-run.

Sertai kami di Larian/Berjalan RimbaKita dan menjadi sebahagian daripada pergerakan untuk melindungi hutan kita dan memberi kesan positif kepada alam sekitar kita.








0 comments: